www.flickr.com

Friday, August 26, 2011

KALAM MUQADDIMAH sprkpipm.blogspot.com

Bismillah…

Permulaan rasmi bagi Weblog Rasmi AJK Khas Pilihan Raya KPIPM yang bermatlamatkan melicinkan perjalanan pemilihan AJKT KPIPM dan HEWI KPIPM samada melalui proses bertanding dalam pilihanraya atau proses menang tanpa bertanding.

AJK Khas Pilihanraya KPIPM atau nama lain SPR KPIPM berpegang kpd prinsip TELUS, ADIL dan AMANAH dalam mengambil tanggungjawab pemilihan AJKT KPIPM dan HEWI KPIPM yang mana akan ditanya oleh Allah swt kelak diatas kejujuran dan amanah kita dalam melaksanakan apa-apa tanggungjawab yang ditaklifkan. Sesungguhnya kelicinan proses AJK Khas Pilihanraya KPIPM dalam memilih jawatan memerlukan kerjasama semua pihak yang berhubung kait dengan persatuan KPIPM dan ahli KPIPM dalam menghormati peraturan, undang-undang dan etika sepanjang proses pemilihan AJKT KPIPM dan HEWI KPIPM berlangsung.

Ingin kami tegaskan di sini bahawasanya pihak kami berpaksikan atas etika TELUS, ADIL dan AMANAH sepanjang gerak kerja Pilihan Raya ini berlangsung. Keluhuran dan kesungguhan budi pekerti ahli-ahli KPIPM Mesir amat diperlukan dalam menjayakan PERATURAN AJK Khas Pilihan Raya KPIPM@SPR KPIPM. Insyaallah.
Sekian, terima kasih. Wasalam.


sprkpipm.blogspot.com

No comments:

Post a Comment